Forum www.grpckolsztyn.fora.pl Strona Główna

 REGULAMIN

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Pawel Kowalczyk
ADMINISTRATOR



Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Ratownik

PostWysłany: Śro 9:49, 14 Maj 2008    Temat postu: REGULAMIN

Postanowienia ogólne:

1. Regulamin Forum PCK, określa zasady obowiązujące użytkowników tego forum, ich prawa i obowiązki, oraz sposoby egzekwowania przestrzegania przepisów obowiązujących na forum PCK.
2. Korzystać z konta może tylko i wyłącznie jego założyciel.
3. Zabronione jest pisanie na forum korzystając z konta innego zarejestrowanego użytkownika.4. Założyć nowy temat i/lub ankietę może każdy zarejestrowany użytkownik forum PCK.
5. Treść nowego tematu i/lub ankiety musi być ściśle związana z tematyką określoną nazwą działu.
6. Przed założeniem nowego tematu i/lub ankiety należy upewnić się czy w danym dziale nie ma już innego podobnego tematu i/lub ankiety.
7. Zakładający nową ankietę jest zobowiązany do krótkiego komentarza dotyczącego powodów, dla których założył ankietę.
8. Napisać nowego posta i/lub zagłosować w ankiecie może każdy zarejestrowany użytkownik forum PCK.
9. Tematyka nowego posta powinna nawiązywać do toczącej się w danym wątku dyskusji.
10. Posty należy pisać zrozumiałą polszczyzną, w sposób uporządkowany, z uwzględnieniem znaków interpunkcyjnych i wielkich liter, w możliwie czytelnym układzie. Nie jest dozwolone nadużywanie uśmieszków i wyróżnień tekstu.

Zabrania się:

1. Umieszczania na forum PCK treści niezgodnych z Podstawowymi Zasadami Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca lub godzących w dobre imię Polskiego Czerwonego Krzyża lub w jakikolwiek inny sposób naruszające interes PCK.
2. Używania przekleństw/wulgaryzmów i innych zwrotów powszechnie uznanych za obraźliwe oraz obrażania innych użytkowników.
3. Pisania całego posta dużymi literami i/lub innym kolorem niż czarny.
4. Pisania postów jednozdaniowych, złożonych wyłącznie z jednego zdania pojedynczego, jednego równoważnika zdania lub kilku wyrazów nietworzących zdania,wyjątkiem są tematy, w których jest to wymagane.
5. Umieszczanie postów, które merytorycznie nic nie wnoszą do prowadzonej dyskusji lub które są powieleniem innych postów, jeśli chodzi o ich treść.
6. Umieszczania przez jednego zarejestrowanego użytkownika kilku postów jeden pod drugim. Jeżeli zarejestrowany użytkownik umieści kilka postów tej samej streści musi bezzwłocznie skasować je, oprócz pierwszego posta lub zamiast kasować, edytować wszystkie w jeden.
7. Dyskusji o charakterze prywatnym między dwoma lub więcej użytkownikami forum

Prawa i obowiązki:

1. Użytkownik ma prawo do informacji od moderatora i/lub administratora, dlaczego jego post i/lub temat zostały usunięte.
2. Za zawartość/treść posta odpowiada tylko i wyłącznie jej autor. Wyjątek stanowią cytaty.
3. Jeśli użytkownik naruszył któryś z przepisów zawartych w Regulaminu Forum PCK, jest zobowiązany bezzwłocznie po powzięciu o tym wiadomości zmienić treść i/lub zawartość swojego posta i/lub tematu przy pomocy opcji,, edytuj”. W przypadku braku działania ze strony użytkownika administrator ma obowiązek zastosować odpowiednie kroki zawarte w rozdziale „kary”
4. Wszelkie uwagi, wnioski i zastrzeżenia odnośnie funkcjonowania samego forum należy pisać bezpośrednio do administratora.

Kary:

1. Upomnienie –nagana administratora skierowana do użytkownika, która może być udzielona publicznie i/lub poprzez PW w zależności od wagi przewinienia.
2. Ostrzeżenie – po 3 upomnieniach użytkownik dostaje ostrzeżenie, o którym informacja znajduje się w panelu ,,ostrzeżenia użytkowników”. W przypadku najpoważniejszych naruszeń regulaminu administrator forum może:
udzielić ostrzeżenia bez wcześniejszych upomnień;
udzielić ostrzeżenia o wartości wyższej niż 1.
3. Blokada czasowa - po co najmniej dwóch ostrzeżeniach użytkownik przez tydzień nie może pisać postów.
4. Wszystkie zastrzeżenia odnośnie tematów i/lub postów należy bezzwłocznie zmienić. Nie uczynienie tego może spowodować edytowanie przez administratora lub usunięcie danego tematu i/lub postu.
5. Każda z kar musi zawierać uzasadnienie dostarczone poprzez PW, e-mail lub temat na forum, w którym musi się znajdować:
a) Powód ukarania osoby,
b) Informacja o sposobie odwołania się od decyzji administratora,
c) Sankcje, jakie będą zastosowane w dalszej kolejności, jeśli użytkownik w sposób uporczywy będzie łamał przepisy regulaminu,
d) Wezwanie do poprawy swojej postawy.

Postanowienia końcowe:

1. Regulamin forum wchodzi w życie z dn. 1 marca 2008. Wszystkie tematy oraz posty napisane od tego dnia muszą być pisane zgodnie z postanowieniami forum.
2. Udostępnianie treści informacji zawartych na forum osobom 3cim, skutkuje naruszeniem tajemnicy grupy i jest jednoznaczne z wydaleniem z niej.
3. Prawo do zmiany tego regulaminu ma administrator.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawel Kowalczyk dnia Śro 9:50, 14 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.grpckolsztyn.fora.pl Strona Główna -> Regulamin forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin